صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

قصه ها را دروغ نوشته اند!!!

"فرهاد"

چایی اش را تلخ خورد

و

کلاف آرزوهای "شیرین"

در هم پیچید!

کوه ها از شرم اشکهایی شور

فرو ریختند و

"فرهاد" کوهکن نامیده شد

"شیرین" ماند و سکوتی تلخ

تا ابد...

آری قصه ها را دروغ نوشته اند

آنجا غیر از خدا

آدم ها هم بودند!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
no booody دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:46 http://walker.blogsky.com

اشعارتون خیلی قشنگه خیلی وقت بود که شعر نخوندم

باران دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:56 http://the-rain.blogsky.com

این دفه هم منو ترکوندی هم بلاگ اسکایو...
عـالــــــــــــی !
خدای هرچی پست بود!
عاشقتم !!

artemis سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 http://www.nazioaria.blogfa.com

تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند

گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..

عاشق که شدی کوچ میکنند




--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


تمام جاده های جهان را به جستجوی نگاه تو آمده ام ، پیاده ، این تو و این پینه های پای من ، حالا بگو در این تراکم تنهایی ، مهمان بی چراغ نمی خواهی??






--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
مثل یک روحی ؛ رها از بند زندان و تنی!

دور هم باشی اگر از من ٬ همیشه با منی

تو همیشه بی خبر مهمان بغضم می شوی

بی هوا از چشم های خسته ام سر می زنی...




--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


تمام حجم خیالم از تو لبریز است خیالم کوچک نیست تو بزرگی




--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
هدایای تو

دشمنم شده اند

بی وجودشان شاید

می توانستم لحظه ای را

بی یاد تو سر کنم




--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


خوشبختی من

پیدا کردنِ تو

از میانِ این همه ضمیر بود.




--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

همه ی خودم را مال تو کرده ام

چقدر دنیای تو بزرگ است


هنوز از تنهایی سخن می گویی


چقدر کم هستم!




--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
غم دانه دانه می افتد روی صورتم



شور است طعم نبودنت...!




--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


کمی این کلمه ها را نصیحت کن تا با من کنار بیایند


بگو تازه شوند



دوستت دارم ها دیگر فایده ای ندارند!




--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
عقل گفت:

به مسافر دل بستن خطاست

دل گفت:

همه رفتنی اند …



--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
گله ای نیست



فقط گاهی خاطره ها که هجوم می آورند...

.

.

پناه بگیر

طوفان که گذشت خبرت می کنم !




--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

راحله سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 http://tarannomesepid.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم؛

خوبی؟؟؟ چقدر جالب بود، مخصوصا اینکه: فرهاد چاییش را تلخ خورد و کلاف آرزوهای شیرین در هم پیچید.
هیچ وقت به چنین تضاد قشنگی فکر نکرده بودم

در پناه عشق الهی، همیشه شاد باشی

مجتبی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:22 http://loves20.blogfa.com

سلام ابجیه گلم خوبی؟
مثل همیشه زیبا بود ابجی از این که با شما اشنا شدم به خودم می بالم

امیدوارم هر بار که شعر ی میگی بهتر از همیشه باشه


خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ارادت داریم

من سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:33 http://sokot9006.blogfa.com

منم رضا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:40

خیلی قشنگ بود!

حامد سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:56 http://www.haamed.blogsky.com

آدم ها خیلی عوض شدن. کاش همون دوران شیرین ها و فرهاد ها بودیم و حالا اثری از ما نبود. آدما خیلی بد شدن. خیلی

حسین... چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:26

فرا رسیدن ماه محرم رو تسلیت میگم...
امیدوارم بتونیم بهترین استفاده رو از این روزها ببریم !

باران چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:18 http://the-rain.blogsky.com

من الان...
ابنجا...
فقط دلتنگی برای تو را خوب میفهمم...
کاش قفط در این خانه با دیوارهای سیاه نبودی...
کاش همیشه در خانه من بودی...
کاش مثل دخترهای وبلاگت نزدیک هم بودیم...
اینجا...وحتی بیرون از اینجا...برای کسی جز تو نمیتوان گریه کرد...
تورا دوست دارم برای خودت یا خودم؟؟نمیدانم...
فقط وقتی دلتنگت میشوم به دیوارهای خانه ات نگاه میکنم...زیاد...
کلماتت را نفس میکشم...عمیق...
بگذار بین خانه ی منو تو فقط و فقط رد پای عشق باشد...
هرجوری که خودت میخواهی!

فرخ پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 http://chakhan.blogsky.com

اما قصه ها با تمامی دروغهای خود زیبا و خواندنی هستند.
ما در قصه ها ناکامیهای خویش را بطور مقطعی معالجه میکنیم...

دانیال جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:09 http://www.danyal.ir

در این ظلمات پر جور تنهایی ، در این تاریکی شب ...
بدرخش چون ستاره ای نورانی و
همچون گذشته ها به سفر خود إدامه بده
ولی بدان با کدام مقصد و کدام هدف !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد