صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

مرحم زخم همه بودم ولی حالا خودم از همه زخمی ترم...

خدایا

محض رضای خودت

حالا که نوشته های مرا نمی خوانی...

تو بنویس

تا من بخوانم...!!!

****************** 

حوالی کوچه پس کوچه های پائیز

چه خیالی ست

اگر بهار وجودم

به خزانی زرد مبدل شده؟

حالا که کسی معنی "عشق" را نمی فهمد

چه خیالی ست اگر تنهایم

و تنهایی هیچ زمان تنهایم نمی گذارد..

حالا که

به آخر خط آشنایی رسیدم

چه خیالیست اگر با خنده غریبم؟

حالا که

همه به اندازه ی بزرگی دلشان غصه دارند

چه خیالیست

اگر

سهم غصه های من

از سهم دلم فراتر می رود...؟؟؟

*****************

ای مسافر پائیزی

کمی صبر کن

قبل از آنکه از رفتن حرفی بزنی

چشمانم را زل بزن

اگر نشانی از "درد" ندیدی

تو هم برو...

******************

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:45 http://loves20.blogfa.com

سلام ابجی
بلاخره درستش کردی چند بار بهتون سر زدم اما وبتون ناقص باز میشد خوشحالم الان درست شد.
به ما که سر نمیزنی اما اگه هم نخواهیم هم نمیشه شعرات ما رو میکشه توی وبت شعر رو بخونم نظرم رو میگم

مجتبی یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:50

فقط میتونم بگم عالی بود

اون قسمت(( ای مسافر پائیزی)) واقعأ برای کارت پستال زیبا میشه

ستوده دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 http://saba055.blogsky.com

دوست عزیزم وبت قشنگ شده فقط یک کمی تاریک شده وباید با خودم چراغ بیارم .
به هر منزل نو مبارک .
شعر قشنگی بود .
من مسافر پاییزم صبر میکنم کجا می خوای بری .
شاد باشی عزیزم

باران دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:16 http://the-rain.blogsky.com

درد را...
مشتاقانه در انتظار روزیم که از شادیهایت بنویسی!!!

توحید دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:24

گابریل گارسیا مارکز
هیچکس لیاقت اشکهای تو را ندارد
و کسی که چنین ارزشی دارد
هیچگاه با عث اشک ریختن تو نمی شود
××××××××××××××××××××××××
نوشتتت قشنگ بود
××××××××××××××××××××××××
و عشق در نهان خانه ی دل به ترنم امید تو را فرا می خواند
و گاهی غم نماد عشق می شود
عشق شوق و شور است برای رسیدن
و غم در راه به معنای ناتوانیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد