صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

بادبادک رها شده در باد دیگر مال من نیست...

 

باد آمد

بادبادک شادی های مرا با خود برد

نمی دانم شاید کسی آنطرف تر

آوار غصه ها بر سرش

رو به نابودی می رفت

شاید بادبادک شادی های من

برای کسی تنهاتر از من

زندگی دوباره باشد

لبخندی تازه

و نفسی ناگهان...

تا بادبادکم بود

اشکهایم را کسی پاک می کرد در خیالم

خنده هایم را کسی عاشق بود

حرفهایم را کسی دلتنگ می شد شاید..

باد آمد و همه چیز را با خودش برد

تمام دار و ندارم را

تمام آرزوهایم را

ای باد ویرانگر

آمدنت برای همیشه زخمی به قلبم نشاند

غمی به غمهایم اضافه کرد

برایم هیچ نمانده

"جز خدایی که خود به تنهایی همه چیز است"

پس نتوانستی نابودم کنی تنها شکستی مرا

حال که ویرانگر خوبی بودی

امانتدار خوبی هم باش

بادبادک شادی هایم را دلواپسم

روی هر شاخه جا نذاری اش

تا با من بود

غریب بود عین خودم عین دلم

اما عاشقش بودم

برایش بس بودم با تمام دردهایم

حال که بردی اش

جایی ماندگارش کن که معنی درد را نفهمد

ای باد

بادبادک مرا رفیق باش

همدم باش

عاشق باش

تنها رها نکن...!!!

فاطیمای پاییزی-پاییزی ترین پاییز عمر- مهرماه89

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:53

سلام
قربون آبجی گلم برم
چشم باشه بلاگت رو پیج اینترنتم کردم تا هروقت اینترنت اومدم بهت سر بزنم.
منتظرم باش
منتظرتم هستماااااااااااااااااا
تا بعد
. . . . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶

AliShah دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:53 http://www.alishah.tk

سلام دیدی اومدم
بازم میام

فرخ پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 http://chakhan.blogsky.com

چرا نمیگذاری خاطره هایی را که خوشایندت نیست ُ باد با خود ببرد!؟؟ چرا روزی تازه را آغاز نمیکنی!؟؟
بر من ببخش فاطیما فقط پیشنهاد دادم دلگیر نشو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد