صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

خبر!!!

خبر کوتاه و مبهم بود یه جور تعبیر بدبختی

پر از تکرار اسم تو ولی با لکنت و سختی

دلم خالی شد و ترسید! هجوم شب اسیرم کرد

همه دیدن که ناباور خبر نابود و پیرم کرد

نگاه آدما پر اشک سیاهه پیکر خونه!

به من گفتن که تو رفتی از این دنیای ویرونه

نفهمیدن که تنهایی به دیوار دلم پاشید

ندیدن چشمه های اشک توی دریای غم خشکید

نمی دونن که جون من به جون تو گره خورده

نمی بینن که این دوری نفس های منم برده

غریب و گیچ و داغونم از این بدتر مگه میشه؟

فقط خواب تو رو دیدن مثل آب رو آتیشه

از اینکه رفتی و موندم همش دلشوره میگیرم

کسی اینجا حواسش نیست که دارم بی تو میمیرم

وای بابای گلم نمی دونی چقدر دلم برات تنگ شده...دختر بابا-فاطیما

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:50 http://taktamp.iranblog.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری اما آمار بازدید کمی داری میخوای آمارت بالا بره اونم کاملا رایگان.
این روزها تبلیغات خیلی گسترده تر شده به طوری که این تبلیغات توسط برنامه های اسپمر صورت میگیرد که میتواند بهترین راه افزایش بهره برداری از سایت یا محصول باشد در این راستا پی سی ول باز برای شما برنامه ای را آماده کرده که میتواند در بین سایتهای فارسی اولین و بهترین باشد خوب نرم افزار ارسال نظر تبلیغاتی به وبلاگ های فارسی (بلاگفا ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ ، بلاگ اسکای) این نرم افزار برای مدیران سایت ها ، وبلاگ ها ، صاحبان فروشگاه های اینترنتی ، بازار یابان و .. در راستای بالابردن کارایی و تبلیغات گسترده در بین وبلاگ های فارسی تهیه شده است.
قابلیت ها :
محیط کاربری ساده و فارسی
امکان ارسال کامنت به جدیدترین وبلاگ های بروز رسانی شده
پشتیبانی از چهار سرویس وبلاگ دهی فارسی پرطرفدار
قابلیت بروز رسانی خودکار در جهت رفع مشکلات احتمالی
قابلیت نمایش عناوین پست وبلاگ های موجود در لیست بروز رسانی
قابلیت ویرایش و اضافه نمودن امکانات جدید بر اساس نیاز کاربران
قابل اجرا بر روی ویندوز های XP ، Vista وSeven


حتما یه سری به ما بزن

ااحسان یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 http://www.benefit.blogsky.com

سلام
من وبلاگ شما را دیدم . وبلاگ جالبی داری .
اگر مایل به تبادل لینک و افزایش بازدید هستید وبلاگ مرا با نام
خواندنی ها و با آدرس
www.benefit.blogsky.com
لینک کن و نام و آدرس وبلاگ خود را برای من بفرست تا من هم آن را در وبلاگم لینکت کنم.
با تشکر احسان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد