صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

تولدت مبارک...

 

 

حس می کنم کنارمی

با اینکه دنیایی از من فاصله داری

حس می کنم دور از توام

با اینکه هیچ فاصله ای بین قلبم با تو نمی بینم

روز تولدت

حس کن یادم نمانده

با اینکه برای آمدنش لحظه شماری می کنم

دو روز دیگر تولدت است

تولدت مبارک

گوشهایت را بگیر تا صدایم را نشنوی

و من چشمهایم را می بندم

تا حس کنم می شنوی چه می گویم

برایت به جای شمع

با تمام وجودم

بر روی کیک تولدت می نویسم "دوستت دارم"

و تمام احساسم را دور تا دور کیک تولدت جا می دهم

و تو

چشمانت را ببند و

فوت کن تمام احساس مرا

از خودت دور کن

مرا و به قول خودت دم و بازدمت را

و من برایت کف می زنم

گریه می کنم

می خندم

و فریاد می کشم

تولدت مبارک

حس کن دور شدم...اما کنارتم

حس می کنم کنارمی...اما چقدر دوری از من

نوبت بریدن کیک می شود

لحظه ای چشمانت را باز کن

و غرورت را بشکن

نگاه کن هم مرا

هم کیک تولدت را

و هم احساس های بر باد رفته ات را

دلت برای من می سوزد

دلم برایت می میرد

کار را یکسره کن

به جای بریدن کیک

اگر دوستم نداری

دلی را که به دلت گره خورده

با ضربه ی محکمی از چاقو

از هم جدا کن...اما

مراقب دلت باش تا آسیبی نبیند

گریه هایم را نبین اگر نتوانستم بخندم

و خنده هایت را نمی بینم اگر نتوانستی گریه کنی

و عشق

پایان می دهد

جشن این تولد را

تولدت مبارک...عشق من...

فاطیمای فراموش شده-بیست و نهم شهریور هشتاد و نه 

 

 

 

 

 

سهم من... 

پاییز می آید

تو می آیی

من می روم...

آری من می روم تا نگاه سردت را باور نکنم

تو می آیی تا سردی در نگاه من ببینی

اما جز عشق چیزی نخواهی دید

بهتر است نباشم تا نرنجی

من می روم

تو می آیی

و هیچکس عاشق نیست جز من...! باورت می شود؟؟؟

و عشق مرا به اوج می رساند

دستم به آسمان می رسد

به ستاره ها می رسد

حتی به خدا هم می رسد

اما به تو...نمی رسد...!

تمام سهم من از زندگی همین است

به تو نرسیدن...

نظرات 1 + ارسال نظر
وبساز دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:07 http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

جاده ی زندگی نباید صاف و مستقیم باشد و گرنه خوابمان می گیرد دست اندازها نعمتند
میدونی؟ اگه صخره و سنگ تو مسیر رودخونه نباشند صدای آب اصلا قشنگ نیست.......

راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

اگه غمگین بودی واحتیاج به درد دل داشتی خبرم کن.بهت قول نمیدم بخندونمت ولی این قول رومیدم که باهات گریه کنم

یک نفر . . .
یک جایی . . .
یک وقتی . . .
تموم رویاش . . .
لبخند تو بودی . . .
پس یک جایی . . .
یک وقتی . . .
با یک لبخند یادش کن

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد