صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

world of love

دریای زندگی طوفانیست 

و زورق من کوچک است 

به عشق خدا توکل می کنم 

که همه کس را حمایت می کند 

 

 

 

بی خانمانم و بی پناه 

تنها و خسته 

اما خدا را دارم 

و عشق او مرا لبریز می کند 

و کسی غنی تر از من نیست  

 

 

هر کس تقدیری دارد که باید انرا از سر بگذراند 

هیچ کس را مقید نکنید 

به هیچ کس نچسبید 

همه را آزاد بگذارید 

این معنای عشق حقیقی ست...  

 

 

آسمان چشم آبی خداست 

نگران همیشه من و تو

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:22 http://talangori.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی خوشملی دارین
مطلبتون رو خوندم زیبا نوشتین

سلام عزیز دلم سارا جون
ممنونم که اومدی نذاشتی تنها بمونم حتی واسه چند لحظه از نگاه قشنگتم ممنونم دارم میام خونه ات در رو باز کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد