صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

تو یا پاییز؟؟؟؟؟؟؟

 

دلم برای نفس کشیدن در هوایش پر می زند

کمی تحمل کنم می رسد

قاصدکها خبر آمدنش را داده اند

همیشه آمده

سر قولی که داده همیشه مانده

نشد قرار باشد بیاید

دلم منتظرش باشد و او نیاید

دوستش دارم حتی بیشتر از تو...!

آری درست می نویسم بیشتر از تو

قرار بود همیشه با من بمانی

از همان روزی که آمدی تنهاتر شدم

قرار بود غمهایم را چوب حراج بزنی

قرار بود مرد قصه های دختری تنها شوی

قرار بود حواست باشد شکستنیست

دلم را می گویم

عهدمان را می گویم

و حالا تنها یک علامت سوالی در ذهنم

یک علامت سوال...یک درد...!

بگذریم

همان طور که از من گذشتی از درد من هم بگذریم

قلبم برای رسیدنش

چشمانم برای دیدنش

و مدادم برای کشیدنش لحظه شماری می کنند

دلخوشم به اینکه هنوز نفس می کشم و قرار است بیاید

تا در هوایش نفس هایم قدری از عشق سهم ببرند

دلخوشم به اینکه یکبار دیگر

فصل دلتنگی های من از راه می رسد

خدای من...پاییز مرا از من نگیر

زیباترین فصل سالت را عاشق شده ام

دوستش دارم به اندازه ی نه

دوستش دارم بیشتر از عشقی که مال من نشد...!

خدای من

پاییزت مال من

پاییزت عشق من

دلم به خاطر آمدنش آشوب است

دوستش دارم

شکرت که قرار است بیاید

خدای من

از زمین و آسمانت عشق می بارد

بی نهایت شکرت...

دختری از جنس پاییز-فاطیما

.

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 http://www.www.ba-man-mahs.blogsky.com

تو خنده های مرا هرگز ندیدی
من خنده های تو را
من میخندم
زیبای منتو هم بخند...

سلام
دختر دنیا ارزش گریه نداره با من باش تا همیشه بخندی

علی سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 http://www.www.bodo-bodo.blogsky.com

سلام بر محبوب دلها
چطوری خوبی؟
چه خبرا؟ بیشتر بنویس حال کنیم
نکند روزی اشک چشمانت را ببینم که قلبم با خنده هایت زنده است

سلام دوست گلم
ممنونم از لطف بی اندازه تون
عمری باشه دلی هم بمونه می نویسم
آرزویم به گل نشستن تمام آرزوهایی ست که محال مانده اند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد