صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

دلنوشته های خاکستری

و دختر نازنین کیست؟

خودم می پرسم از عکست

نگاهم می کنی اما

صدایت نیست خاموشی

دوباره از تو می پرسم

و دختر نازنین کیست؟؟؟

نمی گویی نمی فهمم

دلیل این سکوتت چیست

من و عکست...شب و باران

برایت قصه ها گفتم

و تو خاموش خاموشی

چقدر دلتنگ حرفاتم

ولی اینبار با گریه

دوباره از تو می پرسم

و دختر نازنین کیست؟؟؟

کسی چیزی نمی گوید

و من می مانم و عکست...!

پنجم تیرماه هشتاد و هشت- فاطیمای بابا 

 

 

 

رسیدن به پایان و به هیچ رسیدن

صدایم کن

من از این درد خواهم مرد

نگاهم کن

هنوز هم نگاه نامهربانت را دوست دارم

خودت بمان

جای خالیت (خودت) نمی شود

جای خالیت سبز است اما...اشک امانم نمی دهد

ماندنم به خاطر تو بود و رفتنم به خاطر دلت

دعایم کن...نابودیم نزدیک است...! 

 

دهم مهرماه هشتاد و هشت-دختر پاییز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد