صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

صد سال تنهایی

انگار کسی سیگارش را میان سرنوشت ما خاموش کرده است...

دوباره رفتی ومن هم

دلم یکبار دیگر مرد

غروب سرد تنهایی

به یاد چشمهای تو

امیدم بی صدا پژمرد...

دلم یکبار دیگر مرد

نفس هایم چرا هستند؟

تو که دیگر نمی ایی

چرا من منتظرهستم؟

همیشه بی وداع رفتی

تو هم از باغ چشمانم

نمی دانم چرا رفتی

یکی از نامه هایم را

نبردی با خودت اما

تمام حرفهایت را

دلم می خواست می گفتی

تو وقتی پیش چشمانم

کمی نامهربان بودی

یکی می گفت: ساکت باش

برایت شعر می گفتم

یکی می گفت: عاقل باش

منم پیش تو می ماندم...!

دلم تنگ همون روزهاست

چقدر عشق تو زیبا بود

تموم لحظه های ما

سراپا عین رویا بود

ولی حالا...

چقدر خالیست

تموم خونه قلبم

دلم یکبار دیگر مرد

تو گفتی برنمی گردم

دلم بی هم صدا پژمرد

دلم بعد نگاه تو

برای اخرین بارش

ولی یکبار دیگر مرد...

سی ام اردیبهشت هشتاد و شش- فاطیمای پاییزی

 

 

پرنده مهاجر و سرگردان من

از امدنت جان گرفته بودم

حق دارم از رفتنت جان بسپارم

پرنده زیبای من...

اسمانم فقط جای تو بود و بس

اسمان به چه کار می اید وقتی پر کشیده ای

و خیال برگشتن نداری

مهاجر من

هجرتت دیوانه ام کرده

اما

هجرتم چه بی صدا سکوتت را نمی شکند

و دلت را بی دل نمی کند

و چشمانت را بارانی

قرار ما بعد از کلی دلتنگی و دوری

بعد از سالهای سال صبوری

بعد از کلی"شاید به همین زودی"

از امروز شکسته ام

قرار ما هر روز که مثل من شدی

قرار ما یکی دو روز مانده به بهشت

کنار هر صخره ای که چشم دیدنمان را داشته باشد

قرار ما هر کجای دنیا که باران نبارید

که عشق دروغ نبود

که صداقت بهایی داشت

قرار ما یکی دو ساعت مانده به پایان

انجا که مر کسی یک ثانیه تاخیر کرد پاداش بگیرد

قرار ما خیابان گلهای رازقی و مریم

کوچه گلپونه ها-شماره هفت- پلاک نامهربانی

کنار وعده هایی که تمامی صداقتشان زیر سوال رفت

قرار ما هر جایی که هیچکس نشانی از ان ندانست

انجا که هیچکس اسم تو را بلد نباشد جز من

قرار ما دشتی پر از گل

صحرایی پراز دلتنکی

و زمینی پراز صداقت

قرار ما اسمانی پر از یک خدا

کهکشانی پر از هفت دعا

سالی پر از پاییزو پاییزی پر از زمستان

قرار ما همانجا که هیچوقت نمی ایی

و من همیشه همانجا منتظرت مانده ام

و در انتظارت می میرم...

یکم خرداد هشتاد و شش- پاییزی ترین

 

 

 

کسی که تا اینجا باهام اومدی بهت عادت کردم نیای یا نظر ندی دلم می گیره 

بای منتظرم

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی ! وبلاگ جالبی داری ! عزیزم اگه خواستی یه سری هم به ما بزن.برای تبادل لینک با سایتهای من به این صفحه مراجعه کن http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpو نیز برای منفجر کردن شمارشگر آمار وبلاگ خودت به این سایتم حتما برو ثبت نام کن و سایتت رو ثبت کن ! مرسی گلمhttp://asanrank.com

سلام گلم
ممنون از لطفتون بهتون سر می زنم اگه دل مارو تنها نزارین تا ابد ممنونتون می شم

hossein دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین
.سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین

سلام
ممنونم که به من سر زدین امیدوارم خسته تون نکنم و باهام بمونین. چشم حتما اولین فرصت بازم ممنون عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد